La meva llista de blogs

dimarts, 16 de gener del 2024

ESQUEMA

L’esquema: Utilitza paraules clau per a descriure. El teu perfil actual. Les característiques de l’activitat que pots expressar el teu Desig de Cor. 

 El teu Perfil 

El teu Desig de Cor és ........................ 

 

Feina/es relacionades....................... 

Estudis i/o coneixements relacionats....... 

Habilitats.................................. 

Dificultats o desafiaments.................. 

Valors...................................... 

Trets positius i virtuts de caràcter........ 

Defectes o debilitats de caràcter...........

 Limitacions.................................

Entorn físic................................ 

L’activitat (feina/estudis) número 1 

 Funció o definició.......................... 

Objectius, serveis i utilitats principals... 

Tipus de problema que soluciona............. 

Tipus de necessitat que soluciona........... 
(econòmica, social, ambiental, educativa, etc.) 

Responsabilitats i tasques principals.......

Habilitats requerides....................... 

Valors requerits............................ 

Trets de comportament positius requerits.... 

Entorn físic requerit....................... 

Condicions econòmiques aproximades.......... 

Decisió Quina feina i/o estudis esculls?
Aquella feina i/o estudis que creus, sents i perceps que t’anirà millor en aquests moments i et fa sentir més tranquil perquè et permet expressar el teu Perfil de manera significativa. 

Compromís: Fes ús de breus frases 

___...En relació el meu Desig de Cor, em comprometo a: 

 ___...En relació a la feina, estudis i coneixements, em comprometo a:

 ___...En relació a les habilitats i els desafiaments o dificultats, em comprometo a:

 ___...En relació els valors, em comprometo a:

 ___...En relació als trets positius i virtuts de caràcter.

___...En relació als defectes o debilitats de caràcter, em comprometo a:

 ___...En relació al meu entorn físic de treball o activitat, em comprometo a:

 ___...En relació a les limitacions si s’escau, em comprometo a : 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada